آموزش کار با برنامه qcy

ساعت هوشمند شیاتومی، هندزفری بلوتوثی شیائومی، شیائومی، خرید ساعت هوشمند، خرید هندزفری بلوتوثی

آموزش کار با برنامه qcy

۱۷ بازديد

اگر طرفدار استفاده از ایرپادهای شیائومی و برند کیو سی وای هستید قطعا نام هندزفری qcy t13 را شنیده اید. محبوبیت این هندزفری بلوتوثی به حدی زیاد شد که برند qcy چندین نسخه بعد از آن نیز ارائه کرد که یکی از این نسخه ها که جدیدترین آن ها هم هست با نام هندزفری QCY T13 ANC 2 روانه بازار شد. در این مقاله قصد داریم آموزش کار با برنامه qcy و نحوه اتصال ایرپاد کیو سی وای T13 anc 2 را بررسی و آموزش دهیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید اگر هدفون شما مدل دیگری از برند کیو سی وای می باشد باز هم می توانید از همین روش هدفون خود را به گوشی و برنامه کیو سی وای وصل کنید.

دانلود برنامه QCY

هر برندی که در زمینه تولید هندزفری بلوتوثی و ساعت هوشمند و در کل تجهیزات هوشمند فعالیت دارد برای محصولات خود یک برنامه مخصوص تولید و عرضه می کند. کارایی این برنامه این است که شما بعد از اتصال هندزفری بلوتوثی خود می توانید یک سری تنظیمات را روی هندزفری خود از طریق برنامه انجام دهید و از دستگاه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از همه امکانات آن بهره مند شوید. اگر گوشی موبایل شما اندروید است فارق از هر برندی می توانید از طریق فروشگاه گوگل (Google Play) اقدام به دانلود برنامه qcy کنید و اگر گوشی موبایل شما اپل است می توانید از طریق اپل استور اقدام به دانلود کنید.

بعد از دانلود برنامه، آن را اجرا کنید. اولین بار که برنامه را اجرا می کنید برای ثبت نام از شما یک ایمیل و رمز ورود درخواست می شود که با وارد کردن آن وارد برنامه خواهید شد. البته این کار فقط برای بار اول از شما درخواست می شود و برای دفعات بعدی دیگر نیاز به انجام این کار ندارید و بعد از اجرا کردن نرم افزار کیو سی وای وارد برنامه خواهید شد.

آموزش اتصال هندزفری QCY T13 ANC 2 به برنامه کیو سی وای

بعد از اجرا کردن برنامه، به صورت خودکار برنامه به دنبال دستگاهی می گردد که در اطرف شما وجود دارد، البته باید از شارژ داشتن هندزفری خود اطمینان حاصل کنید، سپس کافیست درب کیس هندزفری را باز کنید و یکی از هدفون ها را از کیس خارج کنید. معمولا در این جستجوی خودکار هندزفری کیو سی وای t13 anc 2 یافت می شود بعد از پیدا کردن روی گوشی شما یک اعلان ظاهر می شود که از شما تایید اتصال را می خواهد به محض اینکه تایید کنید هندزفری به برنامه و گوشی شما متصل خواهد شد. در صورتی که به صورت خودکار یافت نشد می توانید با زدن روی دکمه + که در سمت راست و بالای برنامه قرار دارد وارد یک صفحه دیگر شود که در آن صفحه می توانید با زدن دکمه “All Products” که در قسمت پایینی قرار دارد، لیستی از همه محصولات برند کیو سی وای را خواهید دید و می توانید محصولی که در اختیار دارید را انتخاب کنید و عملیات اتصال را انجام دهید.

اتصال qcy t13 anc 2 به برنامه qcy

بعد از اتصال هندزفری به برنامه qcy شما با تصویر زیر رو به رو می شوید و به این معناست که هندزفری شما به برنامه qcy متصل شده است و می توانید از امکانات آن استفاده کنید. بعد از اتصال طبق تصویری که مشاهده می کنید میزان شارژ باقیمانده هر هدفون را به شما نمایش می دهد.

نحوه اتصال به برنامه کیو سی وای

حال که به خوبی به برنامه متصل شدید در قسمت بالا سه تب مختلف را مشاهده خواهید کرد. اولی با نام “Status” به معنی وضعیت می باشد. یعنی همین صفحه ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید. در این تب میزان شارژ هر هدفون و اتصال یا عدم اتصال هندزفری کیو سی وای t13 anc 2 را به شما نمایش می دهد. تب دوم “Sound” است که در این تب شما دسترسی به تنظیمات مربوط به صدای هندزفری خواهید داشت. طبق تصویر زیر شما در این بخش به چند قسمت رو به رو می شوید. در بخش اول که روی حالت “Default” قرار دارد شما می توانید نوع صدای خروجی هنگام گوش دادن به موسیقی را تغییر دهید. اکولایزر صدای خروجی از این قسمت تنظیم و انتخاب می شود که می توانید در حالت پاپ، بیس، راک و چند حالت دیگر را انتخاب کنید. در بخش بعدی که “ANC adjustment” نام دارد تنظیمات مربوط به حذف صدای مزاحم یا همان قابلیت نویز کنسلینگ را مشاهده می کنید. در حالت اول یعنی “ANC ON” حالتی است که قابلیت نویز کنسلینگ فعال است و شما صداهای مزاحم را هنگام مکالمه نخواهید داست. حالت دوم یعنی “Transparency” این قابلیت را به شما می دهد که وقتی هدفون را در گوش خود قرار داده اید و می خواهید با محیط بیرون ارتباط داشته باشید مثلا با دوستان خود که در کنار شما هستند صحبت کنید، نیازی نیست هدفون را از گوش خود خارج کنید. با فعال کردن این حالت صدای اطراف را می توانید به وضوح بشنوید و نیازی به خارج کردن هدفون از گوش خود ندارید. در قسمت سوم حالت “ANC OFF” وجود دارد که مشخصا می توانید با انتخاب این حالت قابلیت نویز کنسلینگ را غیرفعال کنید. با غیر فعال کردن این حالت در استفاده باتری شما هم صرفه جویی خواهد شد و استفاده بهینه ای از باتری خواهید داشت. در بخش آخر از این قسمت هم که نام آن “Sound channel balance” است می توانید میزان صدای خروجی از هندزفری راست و چپ خود را تنظیم کنید، وقتی در حالت میانی قرار دارد به میزان یکسان از هر دو هندزفری صدا خارج می شود.

تنظیمات برنامه هندزفری qcy

اگر وارد تب سوم یعنی تب “Settings” شوید در این قسمت می توانید تعیین کنید که با ضربه زدن روی ایرپاد qcy چه عملی باید انجام شود. سه حالت مختلف وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که با یک بار ضربه رو هندزفری کیو سی وای و دو بار ضربه و سه بار ضربه چه عملیاتی انجام شود. عملیات هایی که می توانید انتخاب کنید شامل شروع و توقف موسیقی، رفتن به موسیقی بعد و قبل، فعال کردن دستیار صوتی، کم و زیاد کردن صدا، فعال و غیر فعال کردن حالت گیمینگ و حالت ANC می شود. در این قسمت علاوه بر این مورد، قابلیت های و تنظیماتی از قبیل پیدا کردن هندزفری”Find headset”، زمان خاموش شدن”Timing power-off”، حالت خواب، حالت گیمینگ، آپدیت نرم افزار را نیز می توانید انجام دهید.

تنظیمات برنامه qcy

در این مقاله به طور کامل به بررسی قسمت های مختلف برنامه qcy پرداختیم و نحوه اتصال ایرپاد qcy را آموزش دادیم، اگر شما هم نکته ای در مورد استفاده از برنامه کیو سی وای می دانید لطفا در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.