معرفی و بررسی و فروش انواع محصولات شیائومی

ساعت هوشمند شیاتومی، هندزفری بلوتوثی شیائومی، شیائومی، خرید ساعت هوشمند، خرید هندزفری بلوتوثی

آموزش کار با برنامه qcy

۱۵ بازديد

اگر طرفدار استفاده از ایرپادهای شیائومی و برند کیو سی وای هستید قطعا نام هندزفری qcy t13 را شنیده اید. محبوبیت این هندزفری بلوتوثی به حدی زیاد شد که برند qcy چندین نسخه بعد از آن نیز ارائه کرد که یکی از این نسخه ها که جدیدترین آن ها هم هست با نام هندزفری QCY T13 ANC 2 روانه بازار شد. در این مقاله قصد داریم آموزش کار با برنامه qcy و نحوه اتصال ایرپاد کیو سی وای T13 anc 2 را بررسی و آموزش دهیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید اگر هدفون شما مدل دیگری از برند کیو سی وای می باشد باز هم می توانید از همین روش هدفون خود را به گوشی و برنامه کیو سی وای وصل کنید.

دانلود برنامه QCY

هر برندی که در زمینه تولید هندزفری بلوتوثی و ساعت هوشمند و در کل تجهیزات هوشمند فعالیت دارد برای محصولات خود یک برنامه مخصوص تولید و عرضه می کند. کارایی این برنامه این است که شما بعد از اتصال هندزفری بلوتوثی خود می توانید یک سری تنظیمات را روی هندزفری خود از طریق برنامه انجام دهید و از دستگاه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از همه امکانات آن بهره مند شوید. اگر گوشی موبایل شما اندروید است فارق از هر برندی می توانید از طریق فروشگاه گوگل (Google Play) اقدام به دانلود برنامه qcy کنید و اگر گوشی موبایل شما اپل است می توانید از طریق اپل استور اقدام به دانلود کنید.

بعد از دانلود برنامه، آن را اجرا کنید. اولین بار که برنامه را اجرا می کنید برای ثبت نام از شما یک ایمیل و رمز ورود درخواست می شود که با وارد کردن آن وارد برنامه خواهید شد. البته این کار فقط برای بار اول از شما درخواست می شود و برای دفعات بعدی دیگر نیاز به انجام این کار ندارید و بعد از اجرا کردن نرم افزار کیو سی وای وارد برنامه خواهید شد.

آموزش اتصال هندزفری QCY T13 ANC 2 به برنامه کیو سی وای

بعد از اجرا کردن برنامه، به صورت خودکار برنامه به دنبال دستگاهی می گردد که در اطرف شما وجود دارد، البته باید از شارژ داشتن هندزفری خود اطمینان حاصل کنید، سپس کافیست درب کیس هندزفری را باز کنید و یکی از هدفون ها را از کیس خارج کنید. معمولا در این جستجوی خودکار هندزفری کیو سی وای t13 anc 2 یافت می شود بعد از پیدا کردن روی گوشی شما یک اعلان ظاهر می شود که از شما تایید اتصال را می خواهد به محض اینکه تایید کنید هندزفری به برنامه و گوشی شما متصل خواهد شد. در صورتی که به صورت خودکار یافت نشد می توانید با زدن روی دکمه + که در سمت راست و بالای برنامه قرار دارد وارد یک صفحه دیگر شود که در آن صفحه می توانید با زدن دکمه “All Products” که در قسمت پایینی قرار دارد، لیستی از همه محصولات برند کیو سی وای را خواهید دید و می توانید محصولی که در اختیار دارید را انتخاب کنید و عملیات اتصال را انجام دهید.

اتصال qcy t13 anc 2 به برنامه qcy

بعد از اتصال هندزفری به برنامه qcy شما با تصویر زیر رو به رو می شوید و به این معناست که هندزفری شما به برنامه qcy متصل شده است و می توانید از امکانات آن استفاده کنید. بعد از اتصال طبق تصویری که مشاهده می کنید میزان شارژ باقیمانده هر هدفون را به شما نمایش می دهد.

نحوه اتصال به برنامه کیو سی وای

حال که به خوبی به برنامه متصل شدید در قسمت بالا سه تب مختلف را مشاهده خواهید کرد. اولی با نام “Status” به معنی وضعیت می باشد. یعنی همین صفحه ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید. در این تب میزان شارژ هر هدفون و اتصال یا عدم اتصال هندزفری کیو سی وای t13 anc 2 را به شما نمایش می دهد. تب دوم “Sound” است که در این تب شما دسترسی به تنظیمات مربوط به صدای هندزفری خواهید داشت. طبق تصویر زیر شما در این بخش به چند قسمت رو به رو می شوید. در بخش اول که روی حالت “Default” قرار دارد شما می توانید نوع صدای خروجی هنگام گوش دادن به موسیقی را تغییر دهید. اکولایزر صدای خروجی از این قسمت تنظیم و انتخاب می شود که می توانید در حالت پاپ، بیس، راک و چند حالت دیگر را انتخاب کنید. در بخش بعدی که “ANC adjustment” نام دارد تنظیمات مربوط به حذف صدای مزاحم یا همان قابلیت نویز کنسلینگ را مشاهده می کنید. در حالت اول یعنی “ANC ON” حالتی است که قابلیت نویز کنسلینگ فعال است و شما صداهای مزاحم را هنگام مکالمه نخواهید داست. حالت دوم یعنی “Transparency” این قابلیت را به شما می دهد که وقتی هدفون را در گوش خود قرار داده اید و می خواهید با محیط بیرون ارتباط داشته باشید مثلا با دوستان خود که در کنار شما هستند صحبت کنید، نیازی نیست هدفون را از گوش خود خارج کنید. با فعال کردن این حالت صدای اطراف را می توانید به وضوح بشنوید و نیازی به خارج کردن هدفون از گوش خود ندارید. در قسمت سوم حالت “ANC OFF” وجود دارد که مشخصا می توانید با انتخاب این حالت قابلیت نویز کنسلینگ را غیرفعال کنید. با غیر فعال کردن این حالت در استفاده باتری شما هم صرفه جویی خواهد شد و استفاده بهینه ای از باتری خواهید داشت. در بخش آخر از این قسمت هم که نام آن “Sound channel balance” است می توانید میزان صدای خروجی از هندزفری راست و چپ خود را تنظیم کنید، وقتی در حالت میانی قرار دارد به میزان یکسان از هر دو هندزفری صدا خارج می شود.

تنظیمات برنامه هندزفری qcy

اگر وارد تب سوم یعنی تب “Settings” شوید در این قسمت می توانید تعیین کنید که با ضربه زدن روی ایرپاد qcy چه عملی باید انجام شود. سه حالت مختلف وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که با یک بار ضربه رو هندزفری کیو سی وای و دو بار ضربه و سه بار ضربه چه عملیاتی انجام شود. عملیات هایی که می توانید انتخاب کنید شامل شروع و توقف موسیقی، رفتن به موسیقی بعد و قبل، فعال کردن دستیار صوتی، کم و زیاد کردن صدا، فعال و غیر فعال کردن حالت گیمینگ و حالت ANC می شود. در این قسمت علاوه بر این مورد، قابلیت های و تنظیماتی از قبیل پیدا کردن هندزفری”Find headset”، زمان خاموش شدن”Timing power-off”، حالت خواب، حالت گیمینگ، آپدیت نرم افزار را نیز می توانید انجام دهید.

تنظیمات برنامه qcy

در این مقاله به طور کامل به بررسی قسمت های مختلف برنامه qcy پرداختیم و نحوه اتصال ایرپاد qcy را آموزش دادیم، اگر شما هم نکته ای در مورد استفاده از برنامه کیو سی وای می دانید لطفا در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

بررسی و معرفی ساعت هوشمند گلوریمی مدل Glorimi GR1

۱۶ بازديد


ساعت هوشمند گلوریمی GR1 با طراحی فوق العاده و بی نظیر خود در گروه جذاب ترین ساعت های هوشمند قرار دارد. این ساعت هوشمند را می توانید با وجود ویژگی های منحصر به فردی که دارا می باشد، تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

معرفی ساعت هوشمند Glorimi GR1

ساعت هوشمند گلوریمی مدل glorimi gr1 از یک نمایشگر در ابعاد 1.43 اینچی برخوردار است که از نوع AMOLED می باشد. نرخ تازه سازی این نمایشگر را 60 هرتز بیان نمودند و جالب است بدانید که در تولید این صفحه نمایش، از نمایشگر شیشه ای همراه با سختی بالا بهره بردند. در رابطه با حداکثر میزان روشنایی نمایشگر ساعت گلوریمی هم، لازم است اعلام کنیم که برابر 600 نیت هست. به این معنا که توانایی مشاهده جزییات نمایشگر آن را زیر نور خورشید به راحتی خواهید داشت. این نمایشگر از وضوح 466*466 پیکسل برخوردار می باشد.
یکی از ویژگی های فوق العاده جذاب این نمایشگر هم، قابلیت همیشه روشن بودن آن است. نمایشگر از نوع 2.5 بعدی سوپردینامیک هست و توانایی به نمایش گذاشتن کیفیت بالایی را دارد. در ساختار آن از میکروفون و اسپیکر بهره بردند. صفحه ساعت هوشمند گلوریمی را به صورتی گرد طراحی نمودند و بدنه ای از جنس آلومینیوم براق دارد. ساعت مورد نظر در ابعاد 11*45 میلی متر تولید شده است و عرض بندهای آن هم 22 میلی متر می باشد.

نسخه بلوتوثی ساعت گلوریمی GR1

استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 به شما کمک می کند تا بتوانید یک برد 10 متری را تجربه کنید. به این ترتیب اتصال ساعت هوشمند و تلفن همراه از این طریق برقرار می گردد و در عین حال، اتصالی پایدار و بدون قطعی را تجربه خواهید کرد.

مقاومت ساعت هوشمند گلوریمی GR1 در برابر آب

این ساعت هوشمند از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید به راحتی آن را در دست داشته باشید و نگرانی از بابت پاشش آب به آن را هم نداشته باشید. تعریق بدن و پاشش آب هنگام شست و شوی دست، تاثیری در آن ندارد.

باتری ساعت Glorimi GR1

استفاده از یک باتری در ظرفیت 220 میلی آمپر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در بازه زمانی 3 الی 5 روزه، شارژ داشته باشید. شارژ کامل این ساعت هوشمند، مدت زمانی در حدود 2.5 ساعت زمان نیاز دارد. اگر ساعت را در حالت صرفه جویی قرار دهید، این مدت زمان تا 10 روز قابل افزایش است و با کمبود باتری روبرو نخواهید شد. البته لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که نوع استفاده از ساعت، میزان مصرف باتری را مشخص خواهد کرد. پس هرچه استفاده بیشتری از آن داشته باشید، مصرف باتری سریع تر خواهد بود و برعکس.

سنسورهای سلامتی در ساعت گلوریمی

وجود سنسورهای سلامتی در این ساعت هوشمند glorimi می تواند یک ویژگی بی نظیر به شمار آید. در این میان توانایی نظارت بر میزان فشار خون، اکسیژن موجود در خون، ضربان قلب به صورت 24 ساعته، نظارت بر وضعیت خواب و پایش آن را داراست. همچنین می توان با استفاده از این ساعت هوشمند به راحتی استرس را مورد سنجش قرار داد و تعداد تنفس ها و تمرین کنترل بر آن را هم به این ترتیب ارائه می دهد. وجود گام شمار هم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی گام هایی که بر می دارید را بشمارید. در کنار این سنسورهای سلامتی فوق، باید بدانید که پیگیری سلامت بانوان هم اهمیت زیادی دارد.

حالت های متفاوت ورزشی

همچنین می توانید با استفاده از ساعت Glorimi gr1، به راحتی مودهای ورزشی متفاوت را تجربه کنید. چیزی بالغ بر 123 حالت ورزشی را در این ساعت تعبیه کردند تا در صورت علاقمندی به هر رشته ورزشی، به آسانی به انجام تمرینات خود بپردازید. ورزش هایی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، فوتبال، بدمینتون، بسکتبال، یوگا و غیره از جمله ورزش هایی هستند که می توانید انجام دهید.

دستیار صوتی هوش مصنوعی

از دیگر مزایای این ساعت هم وجود دستیار صوتی هوش مصنوعی در آن است. به این ترتیب می توانید به راحتی در صورت عدم استفاده از دستان خود، با کمک دستیار صوتی، تمامی دستورات لازم را به ساعت مورد نظر وارد کنید.

قابلیت مکالمه در گلوریمی GR1

برقراری مکالمه هم از جمله ویژگی هایی است که می توانید در این ساعت هوشمند گلوریمی مدل glorimi gr1 مشاهده کنید. بنابراین به راحتی ارتباط لازم را میان گوشی خود و ساعت مورد نظر برقرار نمایید تا بتوانید تمامی مکالمات وارده به گوشی خود را بر روی ساعت پاسخگو باشید.

پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ساعت Glorimi GR1

جالب است بدانید که ساعت فوق، توانایی پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا را هم دارد. به این ترتیب، می توانید ساعت خود را با هر زبانی که به آن تمایل دارید، راه اندازی کنید و از امکانات آن نیز برخوردار شوید.

نرم افزار ساعت گلوریمی GR1

همچنین می توانید اپلیکیشن مخصوص ساعت گلوریمی GR1 را بر روی گوشی خود نصب نمایید تا به این ترتیب، توانایی ایجاد تغییرات مودر نظر در آن را داشته باشید. برنامه DA FIT به شما کمک می کند تا امکانات بی نظیری را از این طریق تجذبه کنید.

پشتیبانی از واچ فیس های بسیار

این ساعت هوشمند glorimi می تواند از واچ فیس های بسیاری پشتیبانی داشته باشد. بنابراین به راحتی، می توانید با تغییر واچ فیس مورد نظر، آن را با استایل خود ست نمایید. نکته جالب تر، قابلیت پشتیبانی ساعت از واچ فیس های متحرک می باشد.
منبع: موبونیاز

جدیدترین هندزفری بلوتوثی شیائومی هایلو

۱۷ بازديد

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou W1 ANC به حذف نویز همراه با هوش مصنوعی مجهز است و به این ترتیب، توانایی شنیدن هر کلمه با وضوح بالا را دارا هستید. سه حالت حذف نویز را برای آن در نظر گرفتند که دارای اهمیت بالایی می باشد. هر نوع آن را بر اساس موقعیتی که در آن هستید و یا شرایط اصلی بررسی نمایید و سپس نسبت به انتخاب آن ها اقدامی داشته باشید.

معرفی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou W1 ANC

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، هندزفری بلوتوثی هایلو w1 anc، از ظاهری یکپارچه برخوردار نیست و در قسمت سری، می توانید سری های سیلیکونی را مشاهده کنید. این سری ها قابلیت تعویض دارند و می توانید بر اساس ابعاد داخلی گوش های خود، آن ها را تغییر دهید و سری جدیدی را جایگزین نمایید. این هندزفری را در دو رنگ جذاب مشکی و سفید تولید و عرضه نمودند. کنترل هر ایرباد به صورت لمسی می باشد و تنها می توانید با لمس هر هدفون، دستورات لازمه را به آن ها بدهید.
این هندزفری از طراحی ارگونومیک و جذابی برخوردار است و کاملا بر اساس مد روز تولید شدند. ساقه های هر هدفون را از کلیدهای پیانو الهام گرفتند. هرچه در طراحی یک هدفون، حساسیت بیشتری به خرج داده باشند، راحتی و ثبات بالاتری را شاهد خواهید بود. جالب است بدانید که این هندزفری و کیس شارژی که برای آن تعبیه کردند از وزن مناسبی هم برخوردارند. بنابراین با توجه به ابعاد و وزن عالی، امکان حمل آن را به راحتی دارید. وزن 42.6 گرم را برای این گجت جذاب در نظر گرفتند و اعلام نمودند.

باتری فوق العاده و بی نظیر

باتری به کار رفته در هندزفری ها می توانند همراه با کیس شارژ، مدت زمان 35 ساعت را برای شما شارژدهی داشته باشند. باتری که در هر هدفون تعبیه نمودند معادل 35 میلی آمپر است و ظرفیت باتری کیس شارژ هم، 400 میلی آمپر می باشد. شما می توانید هدفون خود را تنها در 1.5 ساعت به صورت کامل شارژ نمایید. کیس شارژ هم زمانی در حدود 2 ساعت را نیاز دارد تا کاملا شارژ شود. بنابراین لحظات خوب و خوشی را با وجود باتری فوق العاده ای که دارد، می توانید داشته باشید. باتری کیس شارژ را می توانید تنها با کمک یک کابل از نوع تایپ سی مورد شارژ قرار دهید.

بلوتوث نسخه 5.3 در هایلو W1 ANC

نسخه بلوتوث تعبیه شده در این هندزفری از نوع 5.3 می باشد که می تواند تا 10 متر بدون مانع، همچنان ارتباط را حفظ نماید. بنابراین در زمان اتصال، اگر مانعی بر سر راه شما موجود است، بدانید که احتمال قطعی در ارتباط وجود دارد. توجه به تمامی این نکات، رضایت شما را در ارتباطات در بر دارد. اتصال به قدری پایدار و سریع است که امکان مشاهده تصاویر و شنیدن همزمان صدای آن را دارید. پس با تاخیر بسیار کمی برای گیمرها روبرو می باشد و گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود.

قابلیت حذف نویز

این هندزفری توانایی حذف نویز تا -45 دسی بل را دارا می باشدو این حداکثر عمق حذف نویز در آن می باشد. بنابراین می توانید تماس هایی را برقرار کنید که صدایی واضح و شفاف برای شما به همراه دارند. یا این که در صورت وجود در یک محیط و تمایل شما به سکوت هرچه بیشتر، کمک می کند تا این حس را به خوبی تجربه نمایید.

مقاوم در برابر آب

در صورتی که یک هندزفری هایلو در مقابل آب، مقاومت بالایی داشته باشد، یک محصول ایده آل به نظر می رسد. این هندزفری شیائومی از استاندارد IPX4 پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که هم هدفون، هم کیس شارژ، از ساخت آبکاری الکتریکی ضد لک برخوردارند و می توانند در تمامی مراحل زندگی، شما را همراهی کنند. البته توجه داشته باشید که امکان استفاده از هدفون ها در طوفان و رگبار را ندارید اما در مقابل پاشش آب، مقاوم هستند. در این میان بدانید که کیس شارژ، از قابلیت ضد آب محروم است.

اتصال چند نقطه ای

یکی از ویژگی های فوق العاده ای که در این هندزفری وجود دارد، امکان استفاده از هر ایرباد با دستگاهی جداگانه است. بنابراین میتوانید تنها از یک هدفون استفاده کنید و هدفون دیگر را خاموش کرده و داخل کیس شارژ خود قرار دهید. دقت داشته باشید که اگر قرار است از هر هدفون برای دستگاه های جداگانه استفاده شود، بایستی حداقل 10 متر میان آن ها فاصله باشد.

آیا استفاده از سشوار به موها آسیب می زند

۱۸ بازديد
یکی از سوالاتی که شاید برای هر فردی پیش بیاید این است که آیا استفاده روزانه از سشوار به موها آسیب می زند؟
این سوال با توجه به محصولی که از آن جهت سشوار کردن استفاده می کنید می تواند متقاوت باشد. برند شیائومی با تولید سشوار خانگی شیائومی که مخصوص استفاده روزانه در خانه است این مشکل را به حداقل رسانده و کمترین آسیب را به موهای شما می زند. یکی از این مدل ها که کاربران زیادی را جذب خود کرده است، سشوار شیائومی مدل Showsee A5 است که به بررسی آن خواهیم پرداخت.
برندهای متفاوت و همینطور طرح و مدل های متفاوتی از سشوار وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود میان آن ها به انتخاب دست بزنید. سشوارها می توانند در کنار طراحی ساده ای که دارند، امکانات و ویژگی های پیچیده ای داشته باشند. بنابراین باید به تمامی این موارد توجه ویژه داشت. وجود فناوری های روز دنیا، ظاهر مدرن و جذاب همراه با قیمتی مناسب، می تواند یک سشوار عالی را برای شما به همراه داشته باشد.


بررسی سشوار شیائومی Showsee A5
ایده های مینیمالیستی بسیاری را در تولید سشوار شیائومی SHOWSEE مدل A5 به کار بردند. رنگبندی و زیبایی های ظاهری آن، فوق العاده بی نظیر هستند. ابعادی که برای این محصول بیان شده است معادل 24.5*16.3*7.6 سانتی متر می باشد. همچنین وزنی در حدود 510 گرم برای آن بیان نمودند که سشوار فوق را در گروه سشوارهای سبک دسته بندی کرده است.
نوع رنگی که برای بدنه سشوار انتخاب کردند، مات است و به صورت قرمز و سبز، فوق العاده شیک و جذاب به نظر می آید. زمانی که در تولید محصولی همچون سشوار از رنگ مات بهره می برند، مزایایی را برای کاربران آن خواهد داشت. به این ترتیب که می تواند کاملا ثابت در دست کاربر باقی مانده و به راحتی از دست لیز نخورد. دیگر مزیتی که دارد، احتمال به وجود آمدن خط و خش بر روی این محصول کاهش پیدا خواهد کرد.
ساختار سشوار فوق را عایق مانند تولید نمودند. بر این اساس متوجه عدم داغ شدن آن در طولانی مدت هم خواهید شد. طراحی شبیه به حرف انگلیسی T دارد که در حال حاضر، یکی از طراحی های پرطرفدار محسوب می شود. با توجه به نوع موتوری که در تولید این دستگاه به کار بردند، می توانیم سشوار شیائومی را به عنوان یک محصول خانگی و نیمه حرفه ای معرفی کنیم. کابل به کار رفته در این مدل از متراژ 1.8 متری برخوردار است. پس می توانید به راحتی آن را به برق متصل کنید و از مزایایی که دارا است، برخوردار شوید.

مجهز به فناوری تولید یون منفی
در برخی از مناطق که رطوبت بیشتری مشاهده می شود، موها سخت تر خشک خواهند شد. سشوارهای مدرن و پیشرفته امروزی، از فناوری تولید یون منفی بهره مند هستند. این فناوری موجب می شود تا تبخیر آب از روی موها با سرعت بیشتری انجام شود. پس دیگر با وز شدگی و یا بد حالتی در موهای خود روبرو نخواهید شد. در صورتی که تجربه ای در زمینه استفاده از این نوع از سشوارهای مدرن را داشته باشید، متوجه یکی از نتایج عالی آن که شامل صافی در مو و ایجاد براقیت بیشتر هست، می شوید.
از آن جایی که این مدل سشوار شیائومی، به تولید چیزی در حدود 20 میلیون یون منفی در سانتی متر مکعب می پردازد، موهایی که دارید با کمترین میزان آسیب وارده، کاملا صاف خواهد شد. رعایت اعتدال تا حد زیادی باید صورت بگیرد تا مشکلی برای موهای شما به همراه نداشته باشد. با وجود این فناوری می توانید موهای بلند خود را تنها در عرض 5 دقیقه و موی کوتاه را زیر 1 دقیقه به صورت کامل خشک کنید.

وجود سنسور NTC و فناوری EHD در سشوار شیائومی Showsee A5
با وجود همچنین سنسور و فناوری، می توان به راحتی خشک کردن مو را بر اساس ساختار خود موی فرد، کنترل کرد. بنابراین می تواند از انتقال بسیار زیاد و بیش از حد گرما جلوگیری می کند. خود به تنظیم آن می پردازد و در صورتی که گرما بیش از حد باشد، دستگاه کاملا خودکار خاموش خواهد شد.

ترموستات های حساس و کاربردی
در سشواری که از آن صحبت می کنیم، 2 ترموستات حساس به کار بردند تا از زیادی داغ شدن سشوار جلوگیری کند. به این شکل، به ریشه موهای شما آسیبی وارد نخواهد کرد. دمای هوای خروجی هم بیشتر از 55 درجه نخواهد شد، به این شکل به موهای شما هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود.

موتور عالی همراه با توان مناسب
به کار بردن یک موتور با توان 1800 وات، می تواند باد با سرعت و قدرت خوبی را تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد. برخی از افراد بر این باور هستند که هرچه قدرت موتور سشوار بیشتر باشد، در نهایت صدای آن هم بیشتر خواهد بود. اما باید بدانید که در سشوار شیائومی SHOWSEE مدل A5 به این صورت نیست و صدای کمی از آن تولید می شود.

سری 360 درجه ای برای هدایت باد
یک سری با قابلیت چرخش 360 درجه ای را برای این محصول در نظر گرفتند. با قرار دادن و تنظیم این قطعه می توانید به راحتی موهای خود را حالت دهید.

ساعت هوشمند برای تقلب در امتحانات

۱۸ بازديد
اگر شما هم از آن دسته از دانش آموزان و دانشجویانی هستید که تا کنون این موضوع ساعت هوشمند گجتی برای تقلب در امتحانات است، به ذهنتان رسیده، بهتر است در رابطه با آن، توضیحاتی را به شما بدهیم. با توجه به این که تقلب های امتحانی از حالت سنتی تغییر شکل داده اند و در قالب های مدرن و ابزارهای فناوری به روز به خودنمایی مشغول شده اند، باید در این رابطه بیشتر بدانید.
به عنوان مثال باید بدانید که اکثر معلمان و مراقبینی که سر جلسه امتحان حضور پیدا می کنند، اگر ساعت هوشمندی را در دستان شما مشاهده کنند، آن را می گیرند. حال شاید زمانی باشد که دچار این مشکل نشوید، باید بدانید که از این ابزار مدرن و هوشمند، به چه شکل و شمایلی می توانید تقلب کنید و از آن بهره ببرید.
ساعت هوشمند گجتی برای تقلب در امتحانات
کاملا واضح است که با استفاده از ساعت هوشمند می توانید به راحتی تقلب کنید و کارایی آن فوق العاده زیاد است. جالب است به این موضوع اشاره ای داشته باشیم که ذخیره تمامی برگه و متون و حتی سوالات امتحانی در حافظه ساعت هوشمند، کار بسیار ساده ای است. سپس می توانید سر جلسه امتحان، ساعت خود را روشن کرده و به راحتی به هر نوع تقلبی که تمایل دارید، بپردازید.
جالب تر است بدانید که با کمک یک ساعت هوشمند، توانایی دسترسی مستقیمی به اینترنت برای شما وجود دارد. بنابراین اگر سوالی از شما پرسیده شده است که پاسخی برای آن ندارید، می توانید به راحتی به سرچ در اینترنت درباره آن بپردازید و پاسخی مناسب و دقیق برای آن بیابید. حتی این شرایط نیز برای شما فراهم شده است تا بتوانید به آسانی با سایر دوستان خود که خارج از جلسه آزمون هستند، ارتباط برقرار نمایید و تمامی جواب ها را از آن ها گرفته و در برگه امتحانی خود درج نمایید.
اما باید توجه داشته باشید، همانطور که می دانید، ساعت هوشمند یک دستگاه فوق العاده پیشرفته الکترونیکی است که قابلیت های متنوعی را برای شما به همراه دارد. از مهم ترین قابلیت های این ساعت، نمایش زمان، نشان دادن اطلاعاتی همچون پیامک ها، تماس ها و برخورداری از اپلیکیشن های مختلف است. اما گاهی برخی افراد به این می اندیشند که از ساعت فوق، استفاده کنند تا در امتحانات خود تقلب نمایند. تقلب در امتحانات نه تنها یک کار غیرقانونی است، باید بدانید که از نظر اخلاقی هم کار درستی محسوب نمی شود.
تقلب در امتحانات توسط افراد گوناگونی به عنوان یک عمل ناخوشایند شناخته شده که با شدت بالایی مورد انتقاد افراد گوناگون قرار گرفته است. باید این را بدانید که انجام این کار، موجب می شود تا فرد در یادگیری و پیشرفت های درسی، تضعیف شود و فرد امتحانات بی ارزشی را پشت سر بگذارد. حتی می توانیم به ایجاد عدم اعتماد میان دانش آموزان متفاوت و محیط تحصیلی آن ها اشاره ای داشته باشیم.
اگر قرار است از ساعت هوشمند در این زمینه استفاده ای داشته باشید، بایستی ساعت هایی را انتخاب کنید که دوربین دارند و قابلیت سیم کارت خور بودن را هم دارند. ساعت هایی که بتوانند بدون نیاز اتصال به تلفن همراه هوشمند، خود توانایی های بالقوه ای داشته باشند. بنابراین در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمندی دارید که بتواند به راحتی نیازهای شما را در این زمینه رفع نماید، باید به ویژگی ها و قابلیت های اصلی آن، نهایت توجه را داشته باشید.
در حقیقت باید گجتی را خریداری کنید که تمامی آن چه در نظر دارید را برای شما به همراه داشته باشد. زیرا ممکن است دیگر شرایطی فراهم نشود تا بتوانید آن چه در نظر دارید را تهیه کنید. هرچه فعالیت و کار شما با ساعت های هوشمند بیشتر باشد، باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را داشته باشید. برای این کار، می توانید از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند هم کمک بگیرید تا بهترین تصمیم را از آن خود کنید.
همه چیز درباره ممنوعیت استفاده از ساعت هوشمند در زمان امتحان
شایان ذکر است که استفاده از ساعت هوشمند، به عنوان نقض قوانین و مقرات شناخته می شود. در صورتی که کشف شود، دانش آموز و یا دانشجویی از اسمارت واچ خود بهره برده است تا امتحاناتی که پیش رو دارد را با تقلب سر کند، از تمامی آزمون ها محروم شده، به وی نمره ای نمی دهند و حتی ممکن است، تاثیرات منفی زیادی را در رزومه تحصیلی و شغلی او به همراه آورد.
بهتر است به جای این که تلاشی کنید تا از این طریق به تقلب بپردازید، زمان و انرژی که دارید را جهت مطالعه و فهم صحیح مفاهیم درسی بگذارید. این مورد به ما کمک خواهد کرد تا توانایی درک بهتری داشته باشیم و در زمینه های مختلف، شاهد موفقیت های بیشتری باشیم. در صورتی که راه اصولی و قانونی را در امتحانات خود به کار بگیرید، می توانید با تلاش و کوشش خود، دستاوردهای بسیاری را به دست آورید.
معمولا در تمامی مدارس و دانشگاه ها، به همراه داشتن تلفن هوشمند و همینطور ساعت های هوشمند، به طور کامل، ممنوع است. در صورتی که استفاده از ساعت هوشمند را بلد باشید، می دانید که کار با آن راحت خواهد بود و می توانید به راحتی هر نوع تقلبی را برنامه ریزی نموده و انجام دهید. توجه داشته باشید تا بهترین کار را پیش بگیرید تا دیگر مجبور نباشید که به دنبال یافتن راه چاره ای باشید.
استفاده درست از هر وسیله ای، می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت قابل توجهی را در سطح جامعه مشاهده کنید. بنابراین اگر قرار است از وسیله ای با عنوان ساعت هوشمند استفاده کنید، بهتر است به روش درست از آن بهره ببرید. در این صورت می توانید توجه مثبت جامعه و تمامی معلمان و سایر افراد را به خود جلب نمایید. جلب توجه به درستی، می تواند در آینده و پیشرفت درسی شما تاثیر به سزایی داشته باشد. اما از امکانات فوق العاده عالی ساعت های هوشمند نمی توان گذشت و اختیار هر فردی دست خودش خواهد بود. اما باید بسیاری از موارد را رعایت کنید تا با مشکل جدی روبرو نشوید.
در این میان گجت های هوشمند دیگری هم برای تقلب وجود دارند که می توانید از آن ها نیز بهره ببرید. اما یپشنهادی که برای شما داریم، آن است که این کار را انجام ندهید و از هر وسیله ای، بهترین استفاده را داشته باشید. استفاده درست از هر چیزی می تواند برای شما به عنوان بهترین انتخاب به شمار آید.
برای بررسی، راهنمایی و خرید ساعت هوشمند شیائومی از فروشگاه اینترنتی موبونیاز، به سایت این فروشگاه به آدرس moboniaz.com مراجعه بفرمایید.